Wauw!!! - Reisverslag uit Tulum, Mexico van Bobby Tim Espelo - WaarBenJij.nu Wauw!!! - Reisverslag uit Tulum, Mexico van Bobby Tim Espelo - WaarBenJij.nu

Wauw!!!

Door: Ome Tim

Blijf op de hoogte en volg Bobby Tim

22 September 2006 | Mexico, Tulum

Ik schrijf dit terwijl ik in Belize City zit... daarover meer later.

Maar 's ochtends aangekomen in Tulum, maar het hostel gepakt uit de Loney P... je bent moe en je wilt van je tas af.

Tegen de middag naar het strand, wauw!!!

De Bounty stranden; wit zand, azuur bluawe zee en cocosnoot bomen, zijn hier te vinden.
En op een handje vol Israeliers na en wat cabana's (strandhutjes waar je in kan slapen) geen sterveling te bekennen, echt geweldig!!! Heb heel de dag geluierd en ongeveer 5 verse cocosnoten opengemaakt en ervan gegeten en gedronken!!!

's Avonds wat gegeten en getuige geweest van het afmaken van een zeer giftige slang in het restaurantje aan het strand, waren heeel zeldzaam werd ons verteld!!!

De dag erop naar de maya temple van Tulum, aan de zee... Heb nu 3 verschillende tempels in mexico gezien en ze waren alle 3 compleet anders en ook deze was heel gaaf, wat een uitzicht.

Toen op naar Belize...

• 25 September 2006 - 10:18

Hilde:

mijn favourite temple in tulum! schitterende lokatie!
    pas op met teveel cocos noten anders kan je strax niet poepen.