Ken je die van die Koreaan en die 2 Nederlanders? - Reisverslag uit Palenque, Mexico van Bobby Tim Espelo - WaarBenJij.nu Ken je die van die Koreaan en die 2 Nederlanders? - Reisverslag uit Palenque, Mexico van Bobby Tim Espelo - WaarBenJij.nu

Ken je die van die Koreaan en die 2 Nederlanders?

Door: Ome Tim

Blijf op de hoogte en volg Bobby Tim

20 September 2006 | Mexico, Palenque

Ben ik weer!!!

Na een schommelige tour door de bergen samen met mijn NL reismaatjes voor de aankomende dagen in Palenque aangekomen. Onderweg hebben we een vreemde parasiet opgelopen... hij ziet er Chinees uit, maar schijn bedriegt!!! Het is Yungling Jo een in de VS studerende Koreaan. Kan in ieder geval ook in het Koreaan ´Proost´zeggen!!!

Palenque, een kleine stad, die eigenlijk niet veel biedt, schijnt een van de mooiste Maya temples van Mexico te herbergen, en dat midden in de jungle!!!

En... het was inderdaad echt fantastisch!!!

Nu op naar het strand (Tulum en Playa del C) en dan via Belize naar Antigua (Guatemala) maar eens kijken of ze plek hebben in de spaanse les voor zo´n gek als ik!!!

Hasta luego y un beso,

  • 20 September 2006 - 11:21

    Mom:

    He, sunny boy, zit eindelijk weer eens voor mijn Apple en lees al je verhalen. WAUW! Leuk beschreven en ben hartstikke blij en gerustgesteld (want ik BLIJF je moesje) dat je her en der andere backpackers tegenkomt en met hen op trekt. Geeft mij een veilig gevoel. Lieverd, blijf genieten zoals je doet van alles wat je meemaakt. LOVE YOU!

  • 21 September 2006 - 10:34

    Hilde:

    hoi Tim,
    je hebt toch een heel jaar? wat reis jij snel door zeg? zie je ook nog wat of zit je alleen maar in de bus? vergeet niet te genieten!!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Mexico, Palenque

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

17 September 2007

The last message in the digital bottle

15 September 2007

Lounchen in Dahab

11 September 2007

Sphynx and pyramids

09 September 2007

A salaam aleikum (and mountain bike safari's!!!)

06 September 2007

Hop, hop, HOP.
Bobby Tim

Actief sinds 13 Aug. 2006
Verslag gelezen: 227
Totaal aantal bezoekers 85495

Voorgaande reizen:

21 Augustus 2006 - 21 Augustus 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: