Ken je die van die Koreaan en die 2 Nederlanders? - Reisverslag uit Palenque, Mexico van Bobby Tim Espelo - WaarBenJij.nu Ken je die van die Koreaan en die 2 Nederlanders? - Reisverslag uit Palenque, Mexico van Bobby Tim Espelo - WaarBenJij.nu

Ken je die van die Koreaan en die 2 Nederlanders?

Door: Ome Tim

Blijf op de hoogte en volg Bobby Tim

20 September 2006 | Mexico, Palenque

Ben ik weer!!!

Na een schommelige tour door de bergen samen met mijn NL reismaatjes voor de aankomende dagen in Palenque aangekomen. Onderweg hebben we een vreemde parasiet opgelopen... hij ziet er Chinees uit, maar schijn bedriegt!!! Het is Yungling Jo een in de VS studerende Koreaan. Kan in ieder geval ook in het Koreaan ´Proost´zeggen!!!

Palenque, een kleine stad, die eigenlijk niet veel biedt, schijnt een van de mooiste Maya temples van Mexico te herbergen, en dat midden in de jungle!!!

En... het was inderdaad echt fantastisch!!!

Nu op naar het strand (Tulum en Playa del C) en dan via Belize naar Antigua (Guatemala) maar eens kijken of ze plek hebben in de spaanse les voor zo´n gek als ik!!!

Hasta luego y un beso,

• 20 September 2006 - 11:21

Mom:

He, sunny boy, zit eindelijk weer eens voor mijn Apple en lees al je verhalen. WAUW! Leuk beschreven en ben hartstikke blij en gerustgesteld (want ik BLIJF je moesje) dat je her en der andere backpackers tegenkomt en met hen op trekt. Geeft mij een veilig gevoel. Lieverd, blijf genieten zoals je doet van alles wat je meemaakt. LOVE YOU!

• 21 September 2006 - 10:34

Hilde:

hoi Tim,
    je hebt toch een heel jaar? wat reis jij snel door zeg? zie je ook nog wat of zit je alleen maar in de bus? vergeet niet te genieten!!!