De cursus - Reisverslag uit San Cristóbal, Mexico van Bobby Tim Espelo - WaarBenJij.nu De cursus - Reisverslag uit San Cristóbal, Mexico van Bobby Tim Espelo - WaarBenJij.nu

De cursus

Door: Ome Tim

Blijf op de hoogte en volg Bobby Tim

17 September 2006 | Mexico, San Cristóbal

¡Viva Mexico!

Vandaag aangekomen in San Cristobal en met een militaire tribuut en een gigantische optocht van schoolkinderen el Dia de Indepencia ingeluid.

Het is een leuk coloniaal Zuid Mexicaans dorp op zo´n 2000 meter hoog. Erg relaxte sfeer met veel backpackers, o.a. een aantal Nederlanders, wat gelukkig een zeldzaamheid is. Zit in een druk en gezellig hostel, is een goeie basis om de rest van mijn plannen voor te bereiden. De lessen in Guatemala beginnen namelijk elke maandag en as. maandag wordt te krap dus heb ik nog een paar daagjes om rond te trekken.

Mijn plannen zijn nog niet helemaal duidelijk maar ik hou jullie op de hoogte!!!

Tot zover!!!!

  • 16 September 2006 - 23:04

    Tim:

    PS: Nieuwe foto (rest volgt snel) van mijn bezoek aan Bryan in Philly!!!

  • 17 September 2006 - 01:06

    Ilse:

    hey Tim,
    klinkt allemaal weer erg goed. Super hey spaans in Guatemala heb ik ook nog aan zitten denken. Hier alles prima, druk aan de studie maar over 7 weekjes komt mn moeder en is het vakantie!!!!
    Heel veel plezier daar en tot spreeks.
    x ilse

  • 17 September 2006 - 12:43

    Peter:

    maat, goed om te horen dat het allemaal prima gaat! Laterz.

  • 17 September 2006 - 15:13

    Seline:

    Hi tim!!!!

  • 19 September 2006 - 15:46

    Mikey:

    Hela gek! Que tal? Goed naar je zin zo te lezen :D Ook lekker dat je spaans aan t leren bent! Mucha suerte loco ;)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Mexico, San Cristóbal

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

17 September 2007

The last message in the digital bottle

15 September 2007

Lounchen in Dahab

11 September 2007

Sphynx and pyramids

09 September 2007

A salaam aleikum (and mountain bike safari's!!!)

06 September 2007

Hop, hop, HOP.
Bobby Tim

Actief sinds 13 Aug. 2006
Verslag gelezen: 177
Totaal aantal bezoekers 85308

Voorgaande reizen:

21 Augustus 2006 - 21 Augustus 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: