Murphey´s Law - Reisverslag uit Cuenca, Ecuador van Bobby Tim Espelo - WaarBenJij.nu Murphey´s Law - Reisverslag uit Cuenca, Ecuador van Bobby Tim Espelo - WaarBenJij.nu

Murphey´s Law

Door: Ome Tim

Blijf op de hoogte en volg Bobby Tim

10 December 2006 | Ecuador, Cuenca

For the people that didn´t get the previous titel... it was one of Murphey´s Laws.

Bad luck seemed to keep following us. The train in Rio Bamba was fully booked. There was no sign of Cuy. The hostel we weent to was double priced (after we unpacked our gear, and not feeling like packing it again). If we wanted ice cream, all the shops were closed, you name it...

We did manage to get the lst part of the train trip, the famous Nariz del Diablo, and it was a tourist attraction. All Gringo´s and the sat in a modern train (nothing like the one showed on the pictures) like a bunch of monkey´s... The ride was ok, but nothing fancy. The busride from Alausi to Cuenca was double the amount printed in the LP, and because there was nmo other way to leave, we had to pay the exorbitant rate...

Arriving in Cuenca, our bad strike seemed to change. Yesterday we had an amazing night (Carlos, me and some other travellers) in beautiful Cuenca. We danced all night long, in a live music club, filled with locals and won a price, werefor I´m still nog sure, but the jar of Cuba Libre was excellent!!!

Today we strolled along the streets of this nice and friendly colonial city. Had the time of our life, and...

We had some Cuy!!!!!

Picture´s will folow soon (on many requests). It was an amazing experiance. The picture´s will tell all you need to know!!!

We are ghoing out tonight again, against our previous plans, with some locals and new travellers. And hope to arrive in Peru tomorrow. 25 hours busride ahead, most probably hang-over, so it should be nice!!!

Love you all, hasta muy pronto!!!

Beso,

Tito

• 10 December 2006 - 10:51

The Don:

Keep it up Tim!

Op een gegeven moment draait je geluk wel weer! Kijk idd uit naar de foto's!

Ciao,

the Don

• 11 December 2006 - 16:42

Mom:

hee Timmos! Hier is je moeder ook weer een keertje!Zit in Alvor, Zuid-Portugal en heb dit internet-geval gevonden. heb net al je verhalen gelezen en ben weer helemaal op de hoogte. Je geniet er wel van, ondanks wat tegenwind, en ik vind het fijn om dat te lezen!! Hier alles okee, zit op een kleine camping met allemaal camperlui en allemaal heel gezellig. Love You!!!

• 12 December 2006 - 12:47

Peter:

Ome Tim, wordt inderdaad tijd dat je s ff een cheap fototoestelletje koopt en op i-net gooit; half breda houdt niet van lezen. Heb dus ook geen idee wat hierboen allemaal staat, duurt te lang ouwe. Greetz en tot snel.

• 12 December 2006 - 14:17

Eelkje:

Tim, Je vermaakt je prima, ondanks soms hoge kosten. Je zult zo langzamerhand wel op je tandvlees lopen (salsa dansen) van je drukke reisschema. De kater was wel over na zo'n lange busreis denk ik. Geniet maar lekker. Groetjes ook van Marten.
    Oant sjen!

• 12 December 2006 - 18:48

Jiska:

Peru staat bekend om zijn Cuy, dus waarschijnlijk kun je het nog wel vaker beleven!! Haha.

Liefs Jiska

• 13 December 2006 - 13:42

El P:

mister ome timmos... agimo, het mooie leven tegemoet lachend. wij studerend hier in Breda, uitkijkend naar steeds hetzelfde vrouwelijk overschot, regen, nog steeds geen sneeuw, zon doen we ook niet meer aan en een afgelast voetbal toernooi.... en toch minder klagen als jij daar als gezaghebbend opperbevelhebber der matadorstrijdkrachten in het verre land met de uitgestrekte evenenaar... geniet ervan man... we want your pics....

• 13 December 2006 - 17:49

Djam:

Hee Timmos!!

Hier alles nog steeds goed...lekker op den blauwe bank naast de kerstboom. Melodramatische muziek uit de laptop en een ijshockey spelletje op de playstation. Vanavond maar weer eens een goed stuk vlees in de pan gooien. Kortom wat wil je nog meer?? Ik zou zo met je willen ruilen!!!!!!

Groeten Djam

• 14 December 2006 - 20:23

Tito:

Lieve mensen. Ik ben aan het wachten op de foto´s van een reismaatje, die net de jungle van de Amazone in is getrokken, dus...

Cuy is guiney pig oftewel in boeren branbants hemsterrr. Was een hele ervaring, zo´n kaal beest op een stok, boven de berbekjoe en dan naar binnen werken op een hele drukke markt!!! Was een zeer interessante en smakelijke (!) beleving!!!