Just crossed the Canal... - Reisverslag uit Panama-stad, Panama van Bobby Tim Espelo - WaarBenJij.nu Just crossed the Canal... - Reisverslag uit Panama-stad, Panama van Bobby Tim Espelo - WaarBenJij.nu

Just crossed the Canal...

Door: Ome Tim

Blijf op de hoogte en volg Bobby Tim

21 November 2006 | Panama, Panama-stad

I´m there...

After a tough bus journey I arrived in beautiful Panama. Gotta glimb of the amazing Canal crossing it and the rest of the city looks promissing. Happy to have a couple of days to check it out, it seems more than worth it.

Met a Dutch guy who is going the same direction, down South America, so for now I got some company!!!

Later more about Panama City, to be continued...

Beso,

Tito

• 22 November 2006 - 23:18

Jordy:

Echt weer hele vette shit ouwe!!! Het blijft ook maar door gaan hé, haha!! En dat te bedenken dat je nog zo'n tijd tegaan hebt! Hey maar je zegt het zelf al, I´m living the good life, blijf dat doen!!! Kus

Ps: dit moest eigelijk hier haha!!

• 23 November 2006 - 10:52

Eef:

hi Mr lekker ding,
    onze backpacker vermaakt zich prima zo te horen, mag ik een weekje met je ruilen, heb wel zin in wat afwisseling. Werk me de pleuris. Maar het gaat wel goed, zaken gaan prima. Ben vandaag weer tante geworden!! Van Eline, dochtertje van mijn broer!! Gaaf he, ze is klein, maar gezond! Ben zo blij....
    Schat, hopelijk blijf je niet te lang hangen, want ik zit op je te wachten hier! Dikke zoen Eef

• 23 November 2006 - 21:18

Marten En Eelkje:

Hoi Tim,
    Wij volgen je reis met grote interesse en de gemakkelijke manier waarop jij veel contacten onderweg maakt met mensen van verschillende nationaliteit en waarschijnlijk ook verschillende cultuur lijkt me precies bij jou passen en lijkt mij ontzettend interessant. Dit, afgezien van alle indrukken die je onderweg opdoet. Houden zo! En nog veel plezier.
    Oant sjen!

• 27 November 2006 - 16:47

Arjan:

he ouwe, heb eindelijk San Pedro verlaten. Zit nu in Granada. Jammer dat jij zo vlug bent anders hadden we hier ff kunnen buurten.