Certified and still going on.... - Reisverslag uit Tegucigalpa, Honduras van Bobby Tim Espelo - WaarBenJij.nu Certified and still going on.... - Reisverslag uit Tegucigalpa, Honduras van Bobby Tim Espelo - WaarBenJij.nu

Certified and still going on....

Door: Ome Tim

Blijf op de hoogte en volg Bobby Tim

07 November 2006 | Honduras, Tegucigalpa

There I am again...

The time on the Island is still chill, luckely the weather has been great the last couple of days!!! I've even got some of my previous tan back again.

I've made some amzing dives the last couple of days. I am now a certified Advanced Open water Diver and going to start my EFR (Emergency First Rescue) tomorrow and after that my Rescue Diver...

For now I've made a night dive, a wreck dive, a navigation dive and a flicking deep dive up to 170 foot, about 50 mtr... was pretty high on nitrogen, hahaha!!!

Been stung by a sea urge (zee egel) and had many other adventures!!!

I LOVE THIS!!!!

I'll stay here until the end of the week, so some time to chill on the Island!!! And ofcourse make some beautifull dives (up to 20 in total, when I'll leave).

See y'all next time!!!

Beso,

Tito

  • 07 November 2006 - 09:10

    Mart:

    yo tim,
    hij gaat goed zo te lezen.mis toch wel een foto af en toe.stuur je binnenkort weer eens een mailtje.good luck.mart

  • 08 November 2006 - 14:38

    Marthe:

    He Tim!! Ik zit hier (in mijn kantoor,haha) te rillen van de kou en dacht aan een lekker warm land en toen ineens aan jou! Snel wat verhaaltjes van je gelezen en het klinkt allemaal geweldig!! Enjoy it! Ga ik hier nog even verder rillen...brrrr! In februari kun je warmere berichten van me verwachten, hahaha! Kus!

  • 10 November 2006 - 13:35

    Kim:

    Tim! Heb nu je site ook ontdekt en eens snel gekeken waar je inmiddels op de wereld al bent geweest. Mooie avonturen en landen tot zover. Grappig om te lezen dat je plaatsen heb bezocht waar ik vorig jaar ook ben geweest; Antigua, Flores, Copan, Rio Dulce enzovoort! Heb ook een kijkje onder water genomen maar dan een eilandje verderop. Gaaf hè?
    Nou, veel plezier met alles wat nog komen gaat, zal je verhalen zo af en toe eens hier checken.
    X Kim

  • 10 November 2006 - 22:06

    Tio Tito:

    Voor alle mensen die ongerust zijn over mijn onderwater avonturen...

    * Ik duik met Canadese instructeurs met jaren lange ervaring
    * Ben bevoegd om zo diep als ik ben gegaan te duiken
    * Heb mijn EFR en Rescue papieren, dus kan iemand of mezelf redden
    * Er is hier een decompressietank op het eiland, voor het ergste geval!!!

    Don't worry, be happy!!!

    Beso

  • 14 November 2006 - 23:06

    MOM:

    hé, sunny-sun, BLIJ om je eigen reactie hier beneden te lezen! Geeft mij weer een gerust gevoel. Naast het vertrouwen dat ik in jou en the Universe heb, natuurlijk!Gisteravond zijn Snor en ik naar de bios geweest, de 'Departed' gezien, een goeie aktie-thriller. Met Jack Nicholson en Leonardo di Caprio, enz. En daarna heeft Jor me ontvoerd, de kroeg in en hebben we een paar potjes gepooled. Hij heeft alles gewonnen, de smiecht, maar je moeder was ook goed, steeds op een haar na (zo ongeveer) de potjes verloren. En bier gezopen, Jor het meeste, ik twee, want ik was de BOB. Om half twee pas weer op de K.....Hof terug. Hopelijk ben ik deze week zo ver om richting Zuiden te vertrekken ......
    Zo veel te doen en te regelen!!
    Lief, een DIKKE kus van je moeder en van Jor en Dorus vindt jou ook nog steeds lief!!
    MOM.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Honduras, Tegucigalpa

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

17 September 2007

The last message in the digital bottle

15 September 2007

Lounchen in Dahab

11 September 2007

Sphynx and pyramids

09 September 2007

A salaam aleikum (and mountain bike safari's!!!)

06 September 2007

Hop, hop, HOP.
Bobby Tim

Actief sinds 13 Aug. 2006
Verslag gelezen: 165
Totaal aantal bezoekers 85319

Voorgaande reizen:

21 Augustus 2006 - 21 Augustus 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: