De oude stad... - Reisverslag uit Antigua, Guatemala van Bobby Tim Espelo - WaarBenJij.nu De oude stad... - Reisverslag uit Antigua, Guatemala van Bobby Tim Espelo - WaarBenJij.nu

De oude stad...

Door: Ome Tim

Blijf op de hoogte en volg Bobby Tim

25 September 2006 | Guatemala, Antigua

Beroemd voor de spaanse lessen, en berucht voor de grote getallen toeristen. Maar aangezien het laagseizoen is en het qua toeristen meevalt, heb ik het erg naar mijn zin!!!

Ben de afgelopen 2 dagen in een super leuk Hostel geweest, veel gekke Australiers en meer van dat soort tuig ontmoet, hahaha. Leuk voor de verhalenuitwisseling!!!

Net mijn eerste spaanse les gehad... viel niet mee maar goed alle begin is moeilijk. ga hier in ieder geval niet weg zonder dat het ´perfect´ spaans spreek!!!

Bij de taalschool werd er vrijwillergswerk aangeboden, maar na wat navraag heb ik nu baantje losgepeuterd bij de baas. Hij gaat binnenkort ene restaurant openen en ik kan nu helpen met alles klaar maken en dan als ober ofzo aan de slag. Krijg hiervoor onderdak en als het restaurant open is ook te eten. Mijn kamertje is hier al klaar!!! Is wat anders dan mijn eerste plan om bij een gastgezin te zitten, maar goed dit heeft ook zijn voordelen!!!

Voor degene die het wat kan schelen, heb ik ook wat salsalessen bij de taalcursus gekregen dus wie weet kan ik dalijk spaans praten én dansen!!!

Tot zover... keep y´all posted!!!

  • 25 September 2006 - 18:51

    Dennis:

    Hoi ome Tim,

    aangezien ikzelf afgelopen zomer ook mijn belevenissen bij heb gehouden op deze site, was ik even aan het rondkijken.

    Leuke reis maak je man!

    Waar ga je naar toe en hoelang blijf je in Midden Amerika? Ik wil zelf volgend jaar naar Argentinie, Chili, Bolivia en Uruguay.

    Grt
    Dennis Engelhart

  • 25 September 2006 - 23:18

    Ilse:

    Tim!!! Heb je je moustache al laten staan? ;-) je wordt straks nog een echte latino. Hihi klinkt allemaal weer goed.
    Kus vanuit OZ

  • 25 September 2006 - 23:38

    Frank:

    Hey timmyboy, Ik ben net weer terug van Isla Mujeres, ben naar verwachting ergens medio/eind volgende week in Antigua. Heb een australiër aangekocht met wie ik nu naar guatemala reis. Cya there mate ;)

  • 26 September 2006 - 11:00

    Hilde:

    als je terug komt gaan we naar een salsa feest!

  • 26 September 2006 - 13:58

    Tjaddien:

    hey pop!

    Wat goed om te lezen dat je het zo naar je zin hebt!En zeker leuk wat je allemaal doet...! Geniet ervan en denk goed om jezelf! en laat die Guatemalese dames een beetje met rust hé! ;)...

    Knuffel en een kus,

    Tjaddien

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Guatemala, Antigua

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

17 September 2007

The last message in the digital bottle

15 September 2007

Lounchen in Dahab

11 September 2007

Sphynx and pyramids

09 September 2007

A salaam aleikum (and mountain bike safari's!!!)

06 September 2007

Hop, hop, HOP.
Bobby Tim

Actief sinds 13 Aug. 2006
Verslag gelezen: 191
Totaal aantal bezoekers 85319

Voorgaande reizen:

21 Augustus 2006 - 21 Augustus 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: