Los ultimos dias en la Cuidad grande - Reisverslag uit Mexico-stad, Mexico van Bobby Tim Espelo - WaarBenJij.nu Los ultimos dias en la Cuidad grande - Reisverslag uit Mexico-stad, Mexico van Bobby Tim Espelo - WaarBenJij.nu

Los ultimos dias en la Cuidad grande

Door: Ome Tim

Blijf op de hoogte en volg Bobby Tim

10 September 2006 | Mexico, Mexico-stad

Terwijl ik dit typ, heb ik mijn eerste avondje stappen met wat medebackpacker voor de boeg. Zal tevens mijn laatste avondje in Mex City zijn... wat een stad, wat een mensen (28! miljoen) het is haast niet te behapstukken. Maar goed heb een aardige indruk gekregen (de belangrijke hotspots en mijn eerste Aztec oftewel 'Teotihuacan' pyramides gezien) en begin me al aardig thuis te voelen, dus ik wil weg nu. Daarbij zijn zulke grote steden nogal energie opslurtend en wil ik graag wat van het 'normale' Mexico zien.

Heb een voorlopige route langs niet te toeristische en toch mooie plekken. Heb gelezen dat er in Mexico goede spaanse-leer-mogelijkheden zijn, ga dat checken want wil zsm mijn spaans verbeteren. Mocht dit niet lukken, ga ik el tour de Mechico korter maken om eerder naar Guatemala te gaan.

Voorlopige tour: Puebla (zal ik morgen arriveren), Oaxaca, Puerto Angel, Huatalex, Palenque, Meridad, Playa del Carmen, Talum en Chetumal.
Alles ten zuiden van Mex City aangezien ik vanuit daar naar beneden trek naar Belize en/of Guatemala.

Para ser continuado... Beso.

  • 10 September 2006 - 01:01

    Jolijn:

    Coole verhalen tim!

  • 10 September 2006 - 07:43

    The Don:

    Klinkt fantastisch maat!

  • 11 September 2006 - 07:44

    Kaatje:

    Heerlijk die verhalen! Zo blijven bij de reiskriebels nog even lekker hangen....;)

    xx

  • 11 September 2006 - 10:31

    Marcella:

    Super Tim,

    En wat hou je het goed bij.

    Liefs Marcella

  • 11 September 2006 - 15:23

    Mart:

    Yo Tim,
    Zie dat je wilde haren er al af zijn!

  • 11 September 2006 - 23:34

    Issam:

    Joh TIM, je collega hier. Veel plezier jongen en geniet ervan. Heb het idee dat je het goed naar je zin hebt daar :)!

  • 12 September 2006 - 00:57

    Timos Loco:

    Wil iedereen via deze weg bedanken voor hun steun en support, weerhoudt me ervan om me eenzaam te voelen!!!

    Een kleine verandering in bovenstaande, voor een ieder die het wil weten, ik zit nu voor twee daagjes in Quetera, net boven Mexico. Maar vanaf morgen zoals vermeld in Puebla en dan verder.

    Un beso grande de mio!!!

  • 13 September 2006 - 08:13

    Matthias:

    Mooi man :)

  • 13 September 2006 - 15:40

    Winny:

    Fantastisch zoals je het doet. Ben benieuwd hoe je ergens komt, met de bus, trein, lopend of weet it wat en hoe dat daar gaat. Heel veel kusjes en tot gauw.
    XOX the uithols

  • 14 September 2006 - 18:09

    Jiska:

    Vet hoor Tim! Volg lekker je gevoel en doe wat je wil! Lukt je geloof ik wel he. Was heel gezellig bij Anja en Jor!! Veel gekletst en genoten van de natuur. Liefs X

  • 15 September 2006 - 09:50

    Hilde:

    leuk! ik waan me weer helemaal terug tussen de mayas. kus hilde

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Mexico, Mexico-stad

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

17 September 2007

The last message in the digital bottle

15 September 2007

Lounchen in Dahab

11 September 2007

Sphynx and pyramids

09 September 2007

A salaam aleikum (and mountain bike safari's!!!)

06 September 2007

Hop, hop, HOP.
Bobby Tim

Actief sinds 13 Aug. 2006
Verslag gelezen: 167
Totaal aantal bezoekers 85337

Voorgaande reizen:

21 Augustus 2006 - 21 Augustus 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: