The wine area - Reisverslag uit Mendoza, Argentinië van Bobby Tim Espelo - WaarBenJij.nu The wine area - Reisverslag uit Mendoza, Argentinië van Bobby Tim Espelo - WaarBenJij.nu

The wine area

Door: Ome Tim

Blijf op de hoogte en volg Bobby Tim

01 Maart 2007 | Argentinië, Mendoza

After a recking 18 hours of busses, I arrived in beautiful Mendoza. This is the kind of city I love. Nice pavements, terrasses, parks and lots of people in the streets... and a looot of beautiful women aswell, which I don´t mind at all!!!

And my luck, there is a big festival this weekend, the biggest wine festival in the world they`ve told me. What a nice coinsedence, hahaha. Just soemthing for me, with my noise in the butter (Dutch saying, red.)

And I`ve got news. I`ve got a piercing through my lower lip. Hahaha, was thinking about it a while and decided that for 9 euro`s I could give it a try!!!

I`ll stay here untill the festival is over and the miss Mendoza 2007 is chosen!!! And then be on my way.

Keep y`all informed!!!

Beso,


Tio Tito

  • 02 Maart 2007 - 14:29

    Margot!:

    No way Jose! Da me una foto por favor!!! Dit wil ik zien! xxx

  • 02 Maart 2007 - 22:58

    Jordy:

    Hey voor €9 had ik dat ook wel willen doen hoor!!

  • 03 Maart 2007 - 15:29

    Tito:

    Foto van mijn nieuwe aanwinst volgt snel!!! Is even wennen met eten en dat soort dingen ;-) maar alles lukt nu prima, hahaha. Ben tevens ook bij de dokter geweest en mijn trommelvlies is in orde, maw mag wer DUIKEN!!! Tahiti here I come!!!

  • 06 Maart 2007 - 20:39

    Marten & Eelkje:

    Hoi Tim,

    Straks (augustus of zo) kom jij nog met de miss Mendoza thuis.

    Groetjes en oantsjen!

  • 08 Maart 2007 - 11:15

    El P:

    amigo es-ta bien... f*cking brilliant to now that i've got another pierced body into the team... still enjoying over there mate???

  • 08 Maart 2007 - 11:47

    Djam:

    Hee bakkie drinken?? 1 augustus om 07.00 uur in Jo'burg!!

    Tot dan!! Mazzel!!

  • 12 Maart 2007 - 08:15

    Jiska :

    Hahahaha, grapjas!! Ben benieuwd naar je lip! En hoe zat dat precies met dat lawaai van jou in die boter?? Hahaha erg leuk!!
    En, was ze mooi, de miss?
    Hope so!!! Enjoy!!!

    XXXXX Jiska


  • 12 Maart 2007 - 22:11

    Timmie:

    Moet natuurlijk nose zijn, hahaha. Van neus in de boter... Kus.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Argentinië, Mendoza

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

17 September 2007

The last message in the digital bottle

15 September 2007

Lounchen in Dahab

11 September 2007

Sphynx and pyramids

09 September 2007

A salaam aleikum (and mountain bike safari's!!!)

06 September 2007

Hop, hop, HOP.
Bobby Tim

Actief sinds 13 Aug. 2006
Verslag gelezen: 165
Totaal aantal bezoekers 85295

Voorgaande reizen:

21 Augustus 2006 - 21 Augustus 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: