Wat vastere vorm... nee niet zo!!! - Reisverslag uit Antigua, Guatemala van Bobby Tim Espelo - WaarBenJij.nu Wat vastere vorm... nee niet zo!!! - Reisverslag uit Antigua, Guatemala van Bobby Tim Espelo - WaarBenJij.nu

Wat vastere vorm... nee niet zo!!!

Door: Ome Tim

Blijf op de hoogte en volg Bobby Tim

28 September 2006 | Guatemala, Antigua

Gisteren mijn tweede salsa les gehad en het gaat stukken beter!!! Dus pas maar op dadelijk als ik terug ben!!!!

Tevens de partner (Mark) ontmoet van de baas (Edwin) van de taalschool, is een wat oudere amerikaan die op Wallstreet werkt als trader. Je kan begrijpen dat het restaurantverhaal een wat serieuzere vorm aan heeft genomen.

Gisteren mee op pad geweest met de twee heren, wat ideeen besproken en meegeweest naar een gesprek over het contract etc. ´s Avonds bij Mark thuis gegeten, echt een paleis. Dat beloofd wat!!!

Es todo por ahora!!! Ciao!!!

  • 29 September 2006 - 15:15

    MOM:

    He, vent, je houdt je 'ometimmos' goed bij, hoor. Betty van Quincy kan ook zo goed salsa-en, heb ik meegemaakt in het buurthuis. Heb toen zelf ook ge-salsaat met ......??
    Echt met je heupjes bewegen, he, als Hollander. leer het maar goed, is handig for everything!!
    Ik ga zo naar Sneek, filmpremiere van de EHBO-film die we dit jaar gemaakt hebben. Blijf bij Annet in mijn camper slapen en ga dan zaterdag naar Lenie in Woudsend. Alles goed hier, bjoetifoel weer!!
    Liefie, lots of kissies vanje mom

  • 30 September 2006 - 16:58

    Marcel De Bruijn:

    Als je terug bent geef je wel een dansshowtje weg he!!!!

  • 30 September 2006 - 17:14

    Jiska:

    He Timmie!! Shaking that hips, I hear...!! Super leuk!! Leer je t mij als je terug bent? Ik mis je hier in Breda, ben dood alleen hier en het is dood saai.. Maar ja, verder alles goed hoor. Heel veel plezier met werken, Spaanse les en salsa en alles wat je verder gaat doen!! Veel liefs, knuffel Jiska

  • 01 Oktober 2006 - 17:43

    Arjan In San Pedro:

    Loop ik jou ineens tegen het lijf in Antigua! We gaan snel een weekendje-weg organiseren like the good old day´s!

    suerte

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Guatemala, Antigua

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

17 September 2007

The last message in the digital bottle

15 September 2007

Lounchen in Dahab

11 September 2007

Sphynx and pyramids

09 September 2007

A salaam aleikum (and mountain bike safari's!!!)

06 September 2007

Hop, hop, HOP.
Bobby Tim

Actief sinds 13 Aug. 2006
Verslag gelezen: 178
Totaal aantal bezoekers 85309

Voorgaande reizen:

21 Augustus 2006 - 21 Augustus 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: