Mas mejor cada dia - Reisverslag uit Antigua, Guatemala van Bobby Tim Espelo - WaarBenJij.nu Mas mejor cada dia - Reisverslag uit Antigua, Guatemala van Bobby Tim Espelo - WaarBenJij.nu

Mas mejor cada dia

Door: Ome Tim

Blijf op de hoogte en volg Bobby Tim

27 September 2006 | Guatemala, Antigua

Begin al aardig in te burgeren.

Gisteren mijn eerste salsales(!) gehad, is niet zo moeilijk als het eruit ziet!!! Toch ben ik nog geen dansheld hoor... maarja elke dag een beetje beter, he!!!
Spaans gaat ook steds beter, ik vind het echt leuk om te leren. Heb alleen nog niet veel kunnen studeren (buiten de 4 uur les per dag om) vanwege allerlei activiteiten... zoals afterparties (met locale lekkernijen zoals gefrituurde kever!!!), kooksessies met een paar mede spaansstudenten (en flessen rum van 3 euro per stuk!!!) en onverwachte salsalessen.

Het werk bij het restaurant is er nog niet van gekomen, maar dat zal binnenkort wel gebeuren denk ik. Het is een mooie locatie uitstekend gelegen, maar heeft wel wat werk nodig en de baas van de taalschool wil al heel snel open... ik ben benieuwd!!!

Ik hou jullie op de hoogte!!!

  • 27 September 2006 - 16:40

    Marcella:

    Hallo lieverd,

    Vroeger kon je toch ook al dansen. Ik ben je escapes op de schoolfeesten niet vergeten hoor. Ik zag al dat een ander je ook al geclaimd heeft voor een salsafeestje maar daarna moet je met mij!!!

    Kus Marcella

  • 27 September 2006 - 19:39

    Maaike Sv Bliz:

    Guatemala is gaaf hé, wist niet dat er een matador heen ging, ben er de hele zomer geweest, en ook in Belize, heel erg veel plezier, is leuk om verhalen erover te lezen! Ga vooral een keer naar xela als je tijd hebt, daar is het echt leuk!

    groetjes maaike

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Guatemala, Antigua

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

17 September 2007

The last message in the digital bottle

15 September 2007

Lounchen in Dahab

11 September 2007

Sphynx and pyramids

09 September 2007

A salaam aleikum (and mountain bike safari's!!!)

06 September 2007

Hop, hop, HOP.
Bobby Tim

Actief sinds 13 Aug. 2006
Verslag gelezen: 145
Totaal aantal bezoekers 85296

Voorgaande reizen:

21 Augustus 2006 - 21 Augustus 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: