En Ciudad de Mexico - Reisverslag uit Mexico-stad, Mexico van Bobby Tim Espelo - WaarBenJij.nu En Ciudad de Mexico - Reisverslag uit Mexico-stad, Mexico van Bobby Tim Espelo - WaarBenJij.nu

En Ciudad de Mexico

Door: Ome Tim

Blijf op de hoogte en volg Bobby Tim

05 September 2006 | Mexico, Mexico-stad

Eindelijk... echt op weg!!!

Laatste dagje VS op de trein gezet door de hele delegatie uit West Chester, a.k.a. de Supporting Group uit de States. Dank jullie nogmaals voor de hele fijne tijd en alle goede zorgen en wensen!!! Love you!!!

In NY aangekomen en na mijn spullen te hebben gedropt, richting Ground Zero gegaan. Zeer indrukwekkend om daar live rond te banjeren. Wat gegeten in een lokale Ierse pub met aan de bar met wat Firemen... makes you think.

En nu ben ik alweer aangekomen in Mexico City... op de subway een jongen uit Puerto Rico tegengekomen en aangezien dat ook onderdeel uitmaakt van de VS en hij nu in San Diego woont en dus goed engels spreekt wilde hij me graag op sleeptouw nemen. Heb dus al aardig kennis gemaakt met het 'echte' Mexico... Morgen maar met wat andere foreigners uit het hostel optrekken. Blijf hier niet al te lang denk ik, wil liever het binnenland intrekken, lijkt me leuker en veiliger. Voorlopig doe ik het rustig aan!!!

I'll keep y'all informed, dikke kus.

• 06 September 2006 - 16:14

Winny En Fam:

Bedankt voor je belletje gisteren avond!! Daar waren we heel blij mee. Fijn dat de reis naar Mexico City goed ging en dat je iemand ontmoette waarmee je de omgeving kon verkennen. Je doet het goed, jochie!!Heel veel liefs van ons allen hier en we denken veel aan je :-)
    XOX Men, Win, Seline, Shawn, Sabrina, Homey, Herminator en Hermien. Love ya

• 06 September 2006 - 19:17

Jordy:

Hey en dachten ze weer dat je een 'echte Ier' was haha??!! Hey klinkt goed allemaal zeg, spreek je snel!!! Groetejes en liefs van ons allemaal hier!!!

• 06 September 2006 - 20:27

Jiska:

Fijn te horen dat het goed gaat allemaal. Pas goed op idd daarzo. Wel erg tof om mensen te ontmoeten die je nieuwe dingen kunnen laten zien, dan ben je echt daar! Ga dit weekend naar Almere. Denk aan je! liefs Jiska

• 07 September 2006 - 01:33

The Don:

keep up the good work! en geniet maat!

• 07 September 2006 - 19:00

Ellen:

super relaxed ben jaloers op je, ik nog 3 weekjes en lekker terug breda! succes en ik blijf je site volgen Kus

• 08 September 2006 - 10:22

Peter:

maat maat maat maat maat, titties rulen, ik zeg: elk land min 1 x tittybar, heb je straks een round the world titty tour gehad, beter! Tsjuus..

• 08 September 2006 - 14:07

Mom:

nou, liefie, heb je mail ontvangen. Tuurlijk, ik begrijp het helemaal: je wilt een doel hebben, iets 'zinvols' waar je je op kunt richten. Je ontmoet genoeg mensen en praat ook met ze. Laat je inspireren door deze mensen. Ontdek wat in hun leven waardevol is, gewoon, hoe ze over zichzelf en over de wereld denken. Wat hun dromen zijn, en of ze die uberhaupt hebben. En slurp de sfeer op, ga je onderdeel voelen van alles wat je om je heen ziet, proeft, ervaart. Als je als 'toerist' met een blitse backpack loopt, kun je je 'toerist' blijven voelen. Schud dit van je af. Je bent gewoon Tim, ook een wereldburger. Probeer je een met de mensen om je heen te gaan voelen. Dit geeft je misschien een 'zinvoller' gevoel.
    KISS van je MOM

• 09 September 2006 - 06:42

Prik:

maat, probeer eens een keer GEEN vrienden te maken ;), mooi te lezen dat het je goed gaat! Geniet ervan!

mzl Rik