Last dayz in the States - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Bobby Tim Espelo - WaarBenJij.nu Last dayz in the States - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Bobby Tim Espelo - WaarBenJij.nu

Last dayz in the States

Door: Ome Tim

Blijf op de hoogte en volg Bobby Tim

04 September 2006 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

Check de vorige pagina voor aditional picture...

Mijn tijd hier de States loopt ten einde, morgen alweer naar NY, daar beetje rondkieken, slapen en danweer hop naar Mexico... gaat het 'echte' backpacken beginnen, oehoeh. Wel spannend hoor.

Hier superrrr tijd gehad. Heel veel genoten van de Family hier.
Goed wezen stappen in Philly. Om 17:00 al in een Titty's bar beland met mijn nieuwe beste vriend Bryan!!! Had om 17:10 mijn allereerste lapdance van mijn leven te pakken, niet door vertellen he ;-). En neej Daantje dit keer gebruikte ik niet mijn denkbeeldige vriendin als excuus.
Gisteren Downtown West Chester onveilig gemaakt met oom en tante... zo gelachen!!!
Vandaag nog een bezoek gebracht aan Amish county... wat een freaks, hahaha.
Al met al een betere start van mijn reis had ik me niet kunnen indenken!!!

Keep y'all informed!!!

PS: more picture will follow soon.

• 04 September 2006 - 20:05

T:

natuurlijk meteen een nieuwe beste vrind te pakken eej!

• 05 September 2006 - 10:40

El P:

Goeie shit!USA kan ook onmogelijk tegenvallen..succes verder rode Herder!