Nou daar gaan we dan - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Bobby Tim Espelo - WaarBenJij.nu Nou daar gaan we dan - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Bobby Tim Espelo - WaarBenJij.nu

Nou daar gaan we dan

Door: Ome Tim

Blijf op de hoogte en volg Bobby Tim

24 Augustus 2006 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

Laatste avondje Nederland... afgesloten zoals het alleen maar afgesloten kon worden: in de kroeg met maten tot sluitingstijd zuipen en sterke verhalen vertellen!!! Zonder slaap afscheid genomen van familie op schiphol, even alle grond onder mij voeten weg, maar dat was snel over. In het vliegtuig nog een mooi cadeautje gehad van Thom's vader... even slikken. Maar goed ik ben onderweg en begonnen aan de rest van mijn leven, de vrijheid moet nog even wennen maar dat komt wel, hahaha.

New York was bizar. Time square, Rockerfeller, inmens hoge skyscrapers en natuurlijk Central Park. Leuk om rond te lopen. Thanx Peet voor de YMCA tip, 80(!) dollar voor een nachtje...

De trein gepakt naar Philly naar mijn oom en tante en mijn 2 nichtjes (11 en 7) en neefje (9). Echt super leuk, lang niet gezien. Lekker hier aan het chillen. Binnenkort maar eventjes op stap in down town. Keep y'all informed!!!

  • 24 Augustus 2006 - 17:19

    Don Dizzle:

    Yo Timmos,

    Mooi, kort en bondig maat ;)
    Geniet ervan he! enjoy life!

    Ciao,

    Don Django

  • 24 Augustus 2006 - 19:29

    Jiska:

    Hey Ome Tim, nichtje Jiska hier! Hoop dat je het heel fijn hebt! Geef ze een kus van mij! Hoop snel weer een verhaaltje te lezen. Geniet!! Liefs X

  • 24 Augustus 2006 - 22:13

    Ilse:

    Mooi gezegd dat de vrijheid nog even moet wennen :-)...... het went en ik kan je verzekeren dat je soms zelfs terug naar de vastigheid gaat verlangen.....maar nu nog even niet ;-) genietze.
    dikke kus

  • 25 Augustus 2006 - 08:48

    Peter:

    Maat...

  • 25 Augustus 2006 - 17:10

    Jolijn:

    Hej Tim,
    Kan je mij nog herinneren?? Uit Breda!

    Wat ga je doen?? Een wereldreis?? Waarheen?? Ben heel benieuwd naar de verhalen.
    Ben zelf net 3 weken weer terug van een wereldreis van 9 maanden, was echt geweldig!! Je gaat echt een supertijd tegemoet.....

    Al die NHTV-ers die maar gaan reizen.....

    x Jolijn

  • 28 Augustus 2006 - 18:29

    Simoontje:

    Hai Tim,

    Msn deed een beetje moeilijk, dus dan maar zo.
    Onwijs tof dat je gewoon op reis bent, maar wel jammer dat we elkaar niet eens konden zien voordat je vertrok. Zoals je al zei, ´wasn´t meant to be...´

    Ach ja, alles op z´n tijd. Haha. Veel plezier, natuurlijk, en spreken elkaar snel weer.

    Kus Simone

  • 28 Augustus 2006 - 19:03

    Mart:

    Hi Globetrotter,leuk dat ik je belevenissen kan volgen.

  • 29 Augustus 2006 - 15:16

    Kaatje:

    Top timmie!
    Op naar Mexico alweer of niet! Dat zal wel ff anders zijn, ben benieuwd ;)
    Ik ga in Amsterdam wonen...haha. Heb een twee kamer appartementje in "de pijp".
    xxx

  • 29 Augustus 2006 - 18:51

    Anja(Thom's Ma):

    Have fun, Tim. Maak de tijd van je leven en geniet.... Dit neemt niemand je meer af!!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Washington, D. C.

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

17 September 2007

The last message in the digital bottle

15 September 2007

Lounchen in Dahab

11 September 2007

Sphynx and pyramids

09 September 2007

A salaam aleikum (and mountain bike safari's!!!)

06 September 2007

Hop, hop, HOP.
Bobby Tim

Actief sinds 13 Aug. 2006
Verslag gelezen: 180
Totaal aantal bezoekers 85310

Voorgaande reizen:

21 Augustus 2006 - 21 Augustus 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: