Op de weg die geen weg is... - Reisverslag uit Breda, Nederland van Bobby Tim Espelo - WaarBenJij.nu Op de weg die geen weg is... - Reisverslag uit Breda, Nederland van Bobby Tim Espelo - WaarBenJij.nu

Op de weg die geen weg is...

Door: Ome Tim

Blijf op de hoogte en volg Bobby Tim

13 Augustus 2006 | Nederland, Breda

Zal ik er dan toch aan moeten geloven? Deze website is speciaal voor een ieder die mijn belevingen wil volgen...
Geen rechten kunnen er aan ontleent worden dat ik trouw en netjes op tijd verslag zal doen.
Have fun met lezen, dat het je mag inspireren je eigen dromen ook te gaan leven, waar we ook zijn we zijn altijd bij elkaar!!!

  • 13 Augustus 2006 - 11:24

    Prik:

    ome timus, dat ik dan nog als eerst mag reageren!! wat een eer :). veel plezier en we zullen af en toe hier wel eens checken het met onze favoriete oom staat :)

  • 13 Augustus 2006 - 11:27

    Django:

    Yo Timmos,

    Heel veel plezier en ontdek die wereld geheimen....
    zal je nog wel zie voor dat je vertrekt.
    Ciao

    the Don

  • 14 Augustus 2006 - 17:50

    Mareille:

    Heel veel plezier, maak er iets moois van en kom terug met fantastische verhalen en herinneringen.

    Kus, Mareille

  • 14 Augustus 2006 - 22:18

    Bart:

    Oompje Tim, geniet ervan kerel...laat dat kikkerlandje lekker achter je en trek de wijde wereld in. K geef je groot gelijk! We'll keep in contact.

    Saludos!

  • 17 Augustus 2006 - 03:17

    Ilse:

    hey timmie,
    wereldreis??? vertel, vertel. kom je me nog opzoeken in australie dan??
    xxx

  • 17 Augustus 2006 - 10:20

    Kaatje:

    Tim GENIET! ik weet dat je dat gaat doen, maar sta er meer dan af en toe ook eens bij stil ;)

    Lieverd, maak er een onvergetelijke reis van!

    Tot over een jaartje in Malawi...haha

    KUS

  • 17 Augustus 2006 - 13:52

    Martin (moonen):

    Heel veel succes he met je reis! Het was erg gezellig bij Moonen. Ik wacht nu al weer op je nieuwe verhalen, ik ben benieuwd of je je weer gaat aansluiten bij het vreemdelinge leger van Viëtnam of iets dergelijk :P


  • 17 Augustus 2006 - 13:57

    Linn:

    Hee Tim,

    Wel balen dat je nu net weg gaat, terwijl wij net hebben ondervonden hoe lekker je kan koken!!
    Dat je een mooie reis tegemoet gaat en vol mooie ervaringen en herinneringen terug mag komen!
    Ok ik zie je nog voor je echt weg bent, maar wilde toch alvast een berichtje plaatsen! We'll keep in touch!

    Dikke kuss Linn

  • 18 Augustus 2006 - 07:36

    Marcella:

    Net gevonden en nu alweer weg (snik). Ik vind het super dat je gaat maar ook stiekem ook wel heel jammer!! Hoop nu dat ik je maar 1 jaar in real live niet zie.

    Heel veel liefs Marcella

  • 18 Augustus 2006 - 08:02

    Karlijntje:

    Hey Timmie! Ik wens je een ontzettend goed jaar toe! Belangrijk is dat je geniet en blijft beseffen wat een geluk je hebt de wereld te mogen ontdekken. Stiekem ben ik wel een beetje jaloers...Vanuit Amsterdam een hele dikke knuffel en ik zal je volgen!

  • 19 Augustus 2006 - 09:52

    Jordy:

    OHH nee he, heb jij nou ook al zo\'n site??!! Denk ik eindelijk een beetje ruste te hebben, moet ik weet gaan lezen wat je allemaal uitspookt!!

  • 21 Augustus 2006 - 15:16

    Jordy:

    Hey hoorde je op de radio!!! vette shit ouwe!!!

  • 22 Augustus 2006 - 17:57

    Cayo:

    Ouwe! We zitten al te wachten hier, we gaan helemaal los!!!!!!!!!!! Ff prof gegids worden tussen het zelf ontdekken door.
    ;)

  • 22 Augustus 2006 - 19:57

    P:

    Timmos! laat van je horen
    waar je bent wat je doet
    we're hungry for news

  • 23 Augustus 2006 - 17:09

    Djam:

    Hee waar ben jij. Nu!!!

  • 24 Augustus 2006 - 08:33

    Démelza:

    Een wereldreis doe maar luxe hoor. En dan ook de taak om ons op de hoogte te houden, liefts met foto's natuurlijk.
    Nou veel plezier en ben benieuwd naar je verhalen.
    (K)

  • 24 Augustus 2006 - 10:44

    Toine:

    he tim jongen het ga je goed ik zie je over een jaar je carriere bij de ebn weer oppakken. //\\//\\zzl

  • 24 Augustus 2006 - 13:51

    Peter:

    Maat, ben je al in Philly of wat.. Of ben je nooit door de douane gekomen en wandel je nu nog op Schiphol? We hopen dat we t niet meer hoeven te vrogen en of je nu al van d'n dam af bent. Nou, houdoe en bedankt war!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Breda

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

17 September 2007

The last message in the digital bottle

15 September 2007

Lounchen in Dahab

11 September 2007

Sphynx and pyramids

09 September 2007

A salaam aleikum (and mountain bike safari's!!!)

06 September 2007

Hop, hop, HOP.
Bobby Tim

Actief sinds 13 Aug. 2006
Verslag gelezen: 194
Totaal aantal bezoekers 85325

Voorgaande reizen:

21 Augustus 2006 - 21 Augustus 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: